even weer een verslagje - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van diana en dees - WaarBenJij.nu even weer een verslagje - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van diana en dees - WaarBenJij.nu

even weer een verslagje

Door: diana en dees

Blijf op de hoogte en volg diana en dees

20 Januari 2014 | Nieuw Zeeland, Auckland

Hey,
Hier even een kleine update wat we tot nu toe allemaal al hebben meegemaakt. Het is hier super mooi! We zitten nu in Napier. Dus we hebben al een heel groot stuk van het noorder eiland gezien. Van de rimboe tot de stad ;-) we zijn vanaf Auckland gestart met onze jeep:-)
Langs mooie stranden gegaan; Baileys beach en ninety miles beach. Ook nog in omepere naar het Kauri forest park gegaan dat zijn van die inmens grote bomen heel gaaf. Na ninety miles beach zijn we via whangarei naar beneden gedoken langs bay of island, coromendel , rotorua en toen richting bay of plenty. In coromendel ook nog naar hot water beach gegaan en de Cathedral cove. Super mooi ook het coromendel forest park was echt heel mooi. Rotorua doet ze naam echt eer aan stinkt daar echt naar rotte eieren, we werden er smorgens in het hostel gewoon wakker van. Toen dus maar ff gaan chillen bij de bay of plenty! Vanaf de bay of plenty zijn we naar beneden gegaan naar Gisborne, daar zaten we lekker 2 dagen aan het strand gezeten heerlijk!
Hierna naar het te urewera national park met de mooie watervallen super mooi!! En nu dan in Napier, gister lekker even de stad in gegaan. Vandaag waren we bij de te mata peak, wat een uitzicht!! En nu zitten we aan de wijn!

Tot de volgende update ;-)
Groetjes vanuit Napier!

• 20 Januari 2014 - 20:29

Dave, Ilona En Bowie:

Klinkt echt heerlijk!! Wat een prachtige reis maken jullie toch..
    Dikke kus van ons drietjes

• 27 Januari 2014 - 19:45

Lital:

Hey ladies,
    lekker genieten hoor! Ben beniewd naar de foto's!
    X Lital