nog maar heel even - Reisverslag uit Dronten, Nederland van diana en dees - WaarBenJij.nu nog maar heel even - Reisverslag uit Dronten, Nederland van diana en dees - WaarBenJij.nu

nog maar heel even

Door: diana en dees

Blijf op de hoogte en volg diana en dees

28 December 2013 | Nederland, Dronten

Morgen is het dan zo ver! Dan start ons avontuur naar Nieuw Zeeland!
We moeten er nog wel even een paar uurtjes voor vliegen ;)

Morgen om 13:20 vliegen we richting Bankok, daarkomen we dan 30 december aan en vliegen we weer door naar Taipei en vanaf daar naar Auckland. We komen dan op 31 december rond half 7 s'avonds aan.
Kunnen we vlak daarna lekker oud en nieuw vieren :-)

Alvast gelukkig nieuwjaar! :)

• 28 December 2013 - 14:46

Ilona:

Oh neeeeeee!! Je gaat gewoon echt... :( haha..ik ga je missen zussie!!. Maar ik wens jullie alvast een hele goeie reis. Hopelijk stappen jullie een beetje fris en fruitig uit dat vliegtuig de 31e..wat een goed begin vd reis.. gelijk een goed feestje vieren!
    Ik hoop dat 2014 voor jullie 1 groot avontuur wordt.. Geniet van al dat moois dat jullie gaan zien en je komt een stuk rijker terug naar Nederland (figuurlijk dan he;))! Ondertussen gaan wij hier lekker mee genieten van al jullie verhalen dankzij dit dagboek.. echt super!
    Dikke kus
    Ilona

P.s. Yessssss.. ben de eerste die wat post op jullie dagboek... wat een eer!!

• 28 December 2013 - 15:52

Stella:

Dames, heel veel plezier daar, geniet er goed van,!! Vast een gelukkig nieuwjaar!

• 28 December 2013 - 17:30

Joyce:

Lief & Diana! Heeeuuul veel plezier! Vanavond nog even aan de bubbels! En morgen gaan we julie uitzwaaien! Spannend! Maak er een leuke tijd van! -x-