oud en nieuw in Auckland - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van diana en dees - WaarBenJij.nu oud en nieuw in Auckland - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van diana en dees - WaarBenJij.nu

oud en nieuw in Auckland

Door: diana en dees

Blijf op de hoogte en volg diana en dees

01 Januari 2014 | Nieuw Zeeland, Auckland

Gisteravond aangekomen in Auckland, we waren rond 20:00/20:30 in de hostel. Eerst maar ff een lekkere douche :-) heerlick!
Toen ff lekker op de kamer beetje tot rust komen. Rond een uur of 23:00 gingen we met een hele groep naar de stad voor oud en nieuw. Eerst naar de skytower voor het vuurwerk, dat is wel heel mooi om te beginnen. Vuurwerk show duurt maar paar minuten, en verder steekt ook niemand iets af. Wel even een verschil met Nederland. Maar het is een groot feest iedereen is op straat maalt muziek, springen dansen! Echt geweldig! Goed begin van 2014!

Liefs van ons

• 01 Januari 2014 - 09:09

Stella:

Gelukkig nieuwjaar voor jullie daar, wat kan een douche dan lekker zijn hè ,na zo'n lange reis,nu kan het echt beginnen. Laat de verhalen maar komen,,have fun.

• 01 Januari 2014 - 21:18

Lital:

Dat is zeker een goed begin van 2014!! Happy new year!!
    Fijn om te horen dat jullie goed zijn aangekomen.
    Geniet van jullie reis en ik ben benieuwd naar jullie verhalen!

Liefs,
    Lital

• 02 Januari 2014 - 13:25

Annemieke:

Heeeeyyyyy meiden,

hoe gaat het nu? Beetje geacclimatiseerd? Zie dat nu 15 graden is in Auckland...maar was ff vergeten dat t daar 12 uur later en dus midden in de nacht is hahaha. Morgen 24 graden en n zonnetje..beterrr.
    Leuke plannen de komende dagen?
    Ben superbenieuwd naar jullie belevenissen.
    Have fun!!!

Liefs Annemieke

• 02 Januari 2014 - 18:23

E Van Rijnswou:

lieve Dees
    fijn om te lezen dat jullie het heerlijk hebben
    alle goeds voor 2014
    liefs oma

• 04 Januari 2014 - 21:31

Cindy:

Happy New Year!! Beetje laat, haha! Maar beter laat dan nooit! Geniet ervan, en ik hou jullie pagina in de gaten!!

Liefs Cindy

• 05 Januari 2014 - 00:18